Thursday, March 31, 2011

Orienteering

Korang tahu apa itu orienteering? pernah dengar? penah main?
Aku tahu memang ramai yang tak tahu tentang orienteering. Dengar pon tak penah. Kat Malaysia ni orientering ni memang tak famous sangat. Tapi kat sekolah aku memang famous. Sekolah aku mula buat aktiviti ni sebagai aktiviti wajib tahunan sejak tahun lepas. Memang best main orienteering ni. Aku suka aktiviti ni. Esok (1/4/2011) aku ada latihan dekat sekolah sebelum kitorang pegi ke taman pertanian untuk aktiviti orienteering ni.

Sebenarnya aku nak terangkan tentang orienteering kat korang. Tapi aku malas nak taip, panjang sangat kalau nak terangkan tentang orienteering ni. Aku dah tiga kali masuk aktiviti ni tahun lepas, peringkat sekolah, daerah dan kebangsaan, tapi tak dapat hadiah..hahahha.. Tahun ni aku akan cuba lakukan yang terbaik untuk menang. Doakan aku menang o.k?




Kalau korang berminat, korang baca la keterangan orienteering ni. Tambah ilmu, kalau orang cakap pasal orienteering takda la korang menganga je. Boleh jugak la korang buat-buat tahu..hahahha.. Korang boleh la baca kat scribd [link].

Kalau aku rajin nanti aku upload gambar dan post entry pasal aktiviti orienteering yang dianjurkan oleh sekolah aku hari sabtu ni (2/4/2011). Maybe hari ahad baru aku update blog ni. ^_^


Post a Comment

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search