Wednesday, April 25, 2012

Kemana Aku Menghilang?



Assalamualaikum dan salam 1Malaysia kepada semua blogger yang sudi datang ke blog yang tak seberapa ni.


Mungkin Pasti ramai yang masih belum kenal siapa aku. Maklum la update blog jarang sekali. Macam mana orang nak kenal diri aku ni kan? Kepada sesiapa yang masih kenal aku ni bagus la sebab aku pun dah tukar template blog ni. (kalau ade yang masih kenal)

Sekarang terus kepada tajuk asal. Kemana aku menghilang sehinggakan blog aku terabai?

Sebenarnya aku tak hilang pun. Cuma malas nak update, maklum la tak ada masa nak menaip artikal untuk blog sendiri (xde idea sebenarnya). Tahun lepas aku sibuk sebab nak SPM, pasal tu la aku tak update blog ni sehinggakan blog ni berhabuk.


Tahun ni pulak aku ada banyak masa tapi dengan sikap malas yang ada pada diri aku ni tak jugak aku update blog sebabnya aku nak rehat sepuas-puasnya. Orang baru lepas SPM nak 'enjoy' la kan?

Cukup sampai disini aku merapu. Taip panjang-panjang pun bukannya korang nak baca sangat artikal ni. Silap-silap aku kena maki sebab artikal merapu. Lepas ni aku akan cuba update blog ni selalu (kalau ada idea). hahahha

2 comments:

  1. Welcome back to blogging world. Ehehehe

    ReplyDelete
  2. haha welcome back yer :)

    hmmmm...

    tulis la pasal apa yg jadi kat awk masa ni?

    lepas SPM buat apa? ce cite skit...

    ReplyDelete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search