Wednesday, December 25, 2013

Coretan Merapu 2013


Assalammualaikum. Salam sejahtera diucapkan untuk semua. 

Erm.. Baru je nak mula dah tak tahu nak taip apa. Entah nak mula dari mana. Entry aku kali ni sekadar untuk tidak biarkan blog aku ni tak ada sebarang 'update' untuk tahun 2013 ni. Aku pon baru jer teringat yang aku ni ada blog. Dah setahun lebih ditinggalkan tanpa sebarang gangguan.


Lagi satu, untuk pengetahuan korang blog aku dulunya diberi nama "safiuddin2u.blogspot.com" telahpun aku tukar seperti hasil sekarang ni. Cuma banner untuk header belum buat lagi. Aku pelan nak tukar sekali dengan template blog ni sebab nampak macam suram je. Kadang-kadang seram jugak aku tengok, maklum la dah lama ditinggalkan. hahha

Macam mana aku boleh terniat untuk update blog ni? Itu persoalannya kan? hahha .. Kalau korang tak nak tahu pun aku tetap nak cerita macam mana boleh terlintas dalam hati ni nak update blog yang telah lama sepi ni.

Kisahnya bermula begini (poyo jer ayat). Nak cerita panjang-panjang pon aku tak pandai nak olah. Dipendekkan cerita, aku update blog ni sebab aku tengok member aku ada update blog dan dengan tiba-tiba wujud perasaan rindu nak blogging. Siapakah beliau? Dia seorang peminat K-pop. Oh tidak! aku memang tak minat K-pop. Tapi blog dia bukan la cerita pasal K-pop semata-mata. Setakat yang aku perhatikan tak ada lagi entry pasal K-pop dan dia banyak update cerita pasal dirinya dan kawan-kawan. Ni blog dia 'ajeossisblog.blogspot.com' . Ok la, sampai disini je ceritanya.

tuan empunya blog 'ajeossisblog.blogspot.com'

Nota kaki :
Aku harap aku boleh update lagi blog ni. Bukan la setakat menjadi seperti biskut yang "kejap ada, kejap tak ada" . 

15 comments:

  1. Hi dik. Welcome again. Moh le join NUFFNANG, wt side income sambil berblogging .. Hee :)

    Member 262 + Bc post menarik. Salam kenal ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi, salam kenal .. thanx follow .. :)
      xreti la nak guna NUFFNANG

      Delete
  2. Replies
    1. xpasti mcmana .. sbb ni asal dari template (auto) ..
      xboleh nak reply code html la kat sini -_-

      Delete
  3. Thanks tuan tanah sudi share blog saya :D

    ReplyDelete
  4. Blogwalking here . Nice and simple blog . Done follow dude .

    ReplyDelete
  5. okey selamat berblog dengan isi-isi yang menjana otak dan akaun. Eh. Haha.

    ReplyDelete
  6. Blogwalking sini.Tq visit akk ye, akk sndiri bru berjinak2 dlm blog ni hehe

    ReplyDelete

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search