Tuesday, May 24, 2011

Login Facebook Dapat Duit


Aku bukan nak ajak korang buat duit dengan hanya login facebook. Tapi aku cuma nak kongsi tentang diorang yang suka tag orang (facebook) dekat gambar duit yang halal (kononya). Apa kejadahnya diorang main tag gambar duit dekat facebook? nak cari mangsa yang bakal ditipu. Sory to say, aku langsung tak berminat nak join. Korang rasa menyampah tak bila diorang tag gambar duit kat korang pastu ajak 'join' diorang?


Ada orang "respect" ke pada yang suka tipu duit orang? Aku anggap diorang yang suka ambil jalan mudah ni adalah orang yang tak tahu tentang hukum agama.


siapa setuju sila angkat tangan macam saya..


kepada yang dah buat kerja ni harap korang hentikanlah.



Tergamak korang belanja kawan-kawan, bagi adik-beradik, isteri/suami, ibu bapa korang dengan hasil yang "kononnya" halal. Fikir la! ingat akhirat!

Kepada yang belum terjebak atau yang ingin mencuba, aku nasihatkan jangan la menipu orang lain untuk kepentingan diri. Di dunia dapat kemewahan tapi di 'AKHIRAT'? korang fikir la.

JOM KONGSI : Apa pendapat korang tentang masalah diorang yang suka 'tag' gambar duit dekat facebook?

Post a Comment

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search